صحنه‌های شهادت حضرت عباس (ع) در فضای مجازی

علمدار جبهه :: حاج حسین خرازی

اعتراض داوود میرباقری کارگردان مجموعه «مختارنامه» به خاطر منتشرشدن صحنه‌های شهادت حضرت عباس (ع) در فضای مجازی

رهروان شهدا: داوود میرباقری کارگردان مجموعه «مختارنامه» گفته است:نسبت به این جریان معترضم و باید مسئولان سازمان و تهیه‌کننده فیلم پیگیری کنند تا مشخص شود این فیلم از چه طریقی در فضای مجازی منتشر شده است.

 وی همچنین گفت:«صحنه های به شهدات رسیدن حضرت عباس(ع) را در فیلم مختارنامه حذف شده بود.و هیچ مرحله فنی دیگری که برای نهایی شدن کار و نمایش ‌آن لازم بود، روی آن انجام نشده‌است.»

 او ادامه داد که فقط این نسخه از فیلم در اختیارتهیه‌کننده و چند دفتر فنی که سریال «مختارنامه» موجود بوده و فقط مرحله تدوین را طی کرده‌است و گفت حتما باید پیگیری لازم به خاطر منتشر شدن این صحنه در فضای مجازی شود.

 داوود میرباقری در پاسخ به این سئوال که آیا خود برنامه‌ای برای انتشار این صحنه‌ها در‌ آینده داشته‌ یا خیر، گفت:در این باره هیچ برنامه ای نداشتیم و به خاطر حذف این قسمت از سریال، بر این دانستیم که شرایط برای نمایش آن فراهم نیست و به این دلیل مراحل فنی آن را نهایی نکردیم.

 به خاطر مصادف شدن با ایام محرم  این صحنه‌های نبرد و شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و اینکه  حذف شدن آن از سریال مختارنامه، استقبال بسیاری از این صحنه در فضای اینترنت شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: مختارنامه, فیلم حضرت عباس, شهادت ابوالفضل العباس, رهروان شهدا, داوودمیرباقری, نبرد حضرت عباس,

نوشته شده در تاريخ شنبه 10 آذر 1391 توسط  وصال جان